Vacatures

Binnen SVV worden vrijwel alle taken uitgevoerd door vrijwilligers. Regelmatig zijn we op zoek naar helpende handen. Hieronder vind je een aantal functies en activiteiten waar we enthousiaste vrijwilligers voor zoeken.

Wil je niet een vaste activiteit maar wel een keer de handen uit de mouwen steken? Of heb je een leuk idee voor een activiteit die je wilt organiseren? Laat van je horen! Stuur een e-mail naar
secretaris@svvoorhout.nl. Wellicht hebben wij een idee, of anders weten we dat we je kunnen benaderen als we ergens hulp bij nodig hebben.

Vrijwilliger Bardienst
Om te zorgen dat we zo vaak mogelijk open kunnen zijn, zijn we hard op zoek naar vrijwilligers voor bardienst. Heb je een vrije ochtend/avond of dag, of wil je af en toe bijspringen en vind je het gezellig om andere leden te voorzien wat een hapje en een drankje? Laat van je horen.

Geïnteresseerd of vragen? Stuur een e-mail naar
secretaris@svvoorhout.nl