Activiteiten

Elk seizoen organiseren wij leuke evenementen speciaal voor de jeugd. De meeste evenementen zijn voor onze jeugdleden gratis om aan mee te doen. Het is belangrijk voor de kinderen om veel tennismomenten te hebben. Alles is leuk om aan mee te doen voor kinderen van elk niveau.

Diverse keren in het seizoen kan de jeugd ’s middags (meestal van 16:30 tot 18:00 uur) komen racket trekken. Alle rackets gaan op een stapel en er worden 4 rackets getrokken voor een dubbel of 2 voor een singel. Een verrassing dus tegen en met wie er gespeeld wordt.

Jaarlijks is er ook ons Onderlinge jeugdtoernooi, het leuke Ouder/kindtoernooi en het zomer tenniskamp.

Per e-mail houden we iedereen op de hoogte van alles wat we gaan doen. Maar ook via onze agenda op de website en via de Club app.

Op de site van de KNLTB is nuttige informatie te vinden over bijvoorbeeld de competitie, toernooien, tips en nog veel meer. De moeite waard om ook even te kijken: KNLTB Jeugdtennis